Online fakturering
Vi tilbyr effektive og fleksible faktureringsprogram- og tjenester som er skreddersydd til deres behov. På denne måten sparer dere tid og øker deres likviditet. Du kan enten fakturere selv i vårt enkle faktureringsprogram, eller vi kan fakturere for din bedrift.
Effektiv fakturering & oppfølging
Gode løsninger for fakturering og oppfølging gjør at din bedrift kan fokusere på det den gjør best, og samtidig ha full kontroll. Vi kan håndtere hele eller deler av faktureringsprosessen og har sterk fokus på digitale løsninger.
Våre regnskapsmedarbeidere setter opp faktura etter dine spesifiseringer og ser til at den tilfredsstiller alle lovkrav. Vi følger også opp ubetalte fakturaer med purring og overfører til vårt inkassoselskap, Alt Inn Inkasso om fakturaene fortsatt ikke er blitt betalt.
Spar tid, penger & miljøet med online fakturering
Med online fakturering kan du enkelt administrere dine fakturaer hvor og når som helst. Alt du trenger er PC, mobil eller nettbrett med tilgang til internett. Dette sparer din bedrift for tid og penger, og dere sparer miljøet ved å gå papirløst.
- Bedre pengeflyt
- Tilgang når og hvor som helst
- Enkel oversikt over nøkkeltall
- Sparer deg tid og penger
- Papirløst – du sparer miljøet!
Fleksible løsninger
For noen bedrifter fungerer det fint å gjøre hele jobben selv, mens for andre lønner det seg å få hjelp til faktureringen i større eller mindre grad. Vi hjelper deg finne den løsningen som passer best for deg og din bedrift – enten du vil fakturere selv i vårt økonomisystem eller overlate jobben til oss.

Måkestad konsernet har lang fartstid hos Vangdal Regnskap, og er aktiv i flere bransjer som storhusholdning og eiendom. Vangdal Regnskap har hjulpet oss med en optimal styring av ressursene våre, samt innføring av gode rutiner for å få enda bedre kontroll på drift og inntjening.

Vi har brukt Vangdal Regnskap som samarbeidspartner på lønnstjenester & regnskap siden 2013 og er kjempefornøyde med samarbeidet. Med dem vet vi at jobben blir gjort av dyktige folk, så vi slipper å bekymre oss.

Vangdal Regnskap AS tar seg av vårt regnskap, lønnsutbetalinger, betaling av skatter og avgifter og videre kontakt med aktuelle myndigheter på en rask og effektiv måte, noe som gir oss en god kvalitetssikring på den økonomiske siden og frigir tid til å gjøre det vi kan best: å behandle pasienter.

Fordelen med Vangdal Regnskap er at de har evnen til å sette seg inn i den bransjen man driver i. De er et moderne regnskapskontor og de digitale løsningene de bruker gjør samarbeidet effektivt. I dag har man bruk for noen som kommer med innspill på løsninger i alle ledd hos en bedrift – det gjør Vangdal Regnskap.

Vangdal Regnskap har vært en solid samarbeidspartner gjennom drift og konstruktiv støtte ved endringer vi har gått gjennom. Vi har siste tiden startet virksomhet i helt nytt fagfelt, Vangdal Regnskap har også i dette arbeidet vært en uunnværlig støttespiller. Rådgivende og positiv. Vi er strålende fornøyd med samarbeidet!

Vi skiftet regnskapsfører til Vangdal Regnskap i januar 2017. Dette skiftet har vært veldig vellykket for vår del. Nå har vi endelig fått en partner som skjønner våre behov og gir oss alltid rask og nøyaktig feedback på diverse problemstillinger. Excellent Taste AS er en handelsbedrift med mange baller i luften. Da er det trygt å vite at regnskapsførsel blir tatt hånd om på en meget profesjonell måte.

Vangdal Regnskap ble et naturlig valg for oss. De er løsningsorienterte og tilpasset rutinene våre slik at de ville fungere best mulig for vårt selskap.

Vi bruker Vangdal Regnskap som forretningsfører for vårt borettslag Rogagaten 11G.
Vi er svært fornøyd med samarbeidet og anbefaler dem på det varmeste.

Eidsvågneset Barnehage har stor nytte av den kompetansen som Vangdal Regnskap har. Vi får fortløpende svar på våre spørsmål, fra vår faste kontaktperson. God service til en fornuftig pris, gjør at vi har hatt et samarbeid over flere år, noe vi også ser for oss vil fortsette i årene som kommer.

Total Kontroll har benyttet Vangdal Regnskap sine regnskapstjenester, lønnstjenester og deres rådgivning siden vår oppstart i 2011. Vi er svært fornøyd med tjenestene de leverer til oss, og vi får alltid den hjelpen vi trenger av hyggelige og flinke ansatte

Ønsker du å effektivisere faktureringsprosessen?
Våre regnskapsmedarbeidere har lang erfaring og kan hjelpe deg. Legg igjen informasjonen din under så tar vi kontakt.
SISTE NYTT
I juli i år trer de nye endringene i forskriften om hjemmekontor i kraft. Her blir det blant annet forskriftens…
Det nærmer seg frist for rapportering av lønn fordelt på kjønn i ulike stillingsgrupper. Dette gjelder for virksomheter og private…
I dette blogginnlegget skal vi gå gjennom de skattefrie satsene for utgifter i forbindelse med transport, reise og overnatting. Nedenfor…